אהוב ומאיר פנים: מאיר צבי ולדר הלך לעולמו לאחר מאבק ארוך במחלה

    בנצי לייזרוביץ 1 Comment on אהוב ומאיר פנים: מאיר צבי ולדר הלך לעולמו לאחר מאבק ארוך במחלה

    לאחר שנאבק במחלה הארורה בגבורה בשנים האחרונות, היום הלך לעולמו רפאל מאיר צבי ולדר ז"ל, בנו בכורו של הסופר ואיש החינוך חיים ולדר יבדלח"א. בן 28 היה בפטירתו, הותיר אחריו אישה ושני בנים

    בנו של חיים ולדר, רפאל מאיר צבי ז"ל
    9:42
    03.05.24
    הרב אייל אונגר No Comments on למה חשוב לי לדעת מה חושבים עליי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    היום (חמישי) הגיעה הבשורה המרה, על פטירתו בדמי ימיו של ר' רפאל מאיר צבי ז"ל, לאחר שנזדכך בייסורים קשים ומרים. המנוח הוא בנו בכורו של הסופר ואיש החינוך הנודע הרב חיים ולדר יבלחט"א.

    מאיר צבי, או צביקי, כפי שכינו אותו כל רעיו וחבריו, היה אדם אהוב על כל חבריו ומכריו הקרובים והרחוקים, אציל נפש ובעל מידות טובות. צביקי, התמודד עם המחלה הקשה בשנים האחרונות, לשם כך אף טס מספר פעמים לטיפולים בחו"ל.

    אמש, חלה הידרדרות חמורה במצבו. מרן שר התורה אף הורה להוסיף לשמו את השם 'רפאל'. אך לדאבון לב, היום הוא נלקח לבית עולמו. בן 28 היה בפטירתו. הנפטר הותיר אחריו אישה ושני בנים.

    ההלוויה תצא בשעה 19:30 מרחוב מקובר, בעיר בני ברק בדרכה אל עבר בית העלמין 'סגולה' בפתח תקווה. יה"ר ו"בִּלַּע הַמָּוֶת לָנֶצַח וּמָחָה ה' דִּמְעָה מֵעַל כָּל פָּנִים".

    מארגון זק"א ישראל נמסר: אנו מודיעים בצער עמוק על פטירתו בדמי ימיו של האהוב באדם מאיר צבי ולדר זכרונו לברכה. חברי ההנהלה, ידידי ומתנדבי הארגון משתתפים באבלו של אביו הסופר הרב חיים ולדר, ממייסדי הארגון וממתווי דרכו, ובאבל המשפחה כולה.

    משפחת זק"א ישראל מזילה דמעות על לכתו בטרם עת של איש אהוב, ישר דרך ואציל מידות, לבית עולמו.

    WhatsApp Image 2019-03-28 at 17.47.41

    WhatsApp Image 2019-03-28 at 17.00.45

    WhatsApp Image 2019-03-28 at 16.35.48(1)



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      תנחומים לחיים וולדר ומשפחתו ושנשמע ונתבשר רק בשורות טובות